pondělí 30. ledna 2012

ach jo! :)

Ach jo!!musím si postěžovat! :D :/ V sobotu sme byli s přítelem nakupovat (na můj popud) a NIC!! sem si nekoupila!! No teda jenom 3 kalhotky a jednu krásnou fialovou osušku s puntíkama z Mark&Spencer. Chtěla sem si koupit nějaky rifličky, ale žádny mi uplně neseděly, to tričko "pink floyd" z h&m (to neměli - doufám, že ho teprve budou mít), tepláky, balerínky, pak se mi v Lindexu líbily brýle a čelenka...ale prostě nic...přemýšlím, že bych si zajela sama a pěkně v klídku se poohlídla...uvidíme... (ALE MÁ TEĎ BÝT TA STRAŠNÁ ZIMA TAK SE MI MOC NECHCE!:/) Jinak mi 13.2. začíná škola a rozvrh je docela na prd (budu mít spoustu času -> ale aspoň budu moct jezdit nakupovat :D). Takže se v Ostravě taky zajedu podívat po obchodech a zajedu si i do Ikei a koupím si nějaky pěknůstky :)
No jinak sem na internetu narazila na obchůdky z krástnostma do bytečku..tak mi mamka slíbila, že mi něco koupí... :) juchůůůůůů! :)

box na chleba z Marks&Spencer (nevím, jestli ho ještě seženu..všude mají jenom červenej)

box na ubrousky!!ten prostě musím mít!


mísa na těsto


termohrnek, co vypadá jako kelímek :)


miska na müsli 


forma na koláč


nááádherná dóza


tuhle krabici na čaj sem si chtěla moc koupit v KIK ale propásla sem ji :( :(

Žádné komentáře:

Okomentovat